Suomalaisten kansallispelillä menee hyvin. Koronavuodesta huolimatta peli on voimissaan, ja superpesiskausi miesten ja naisten pääsarjoissa pääsee jälleen käyntiin toukokuun viimeisenä viikonloppuna. Myös ŠKODA näkyy uuden yhteistyön myötä Pesäpalloliiton toiminnassa jatkossa monin tavoin.
”Škoda on meille merkittävä pääyhteistyökumppani. Kehitetyn kumppanikonseptin myötä rakensimme monitasoisen yhteistyön, jonka ansiosta muun muassa tuomme tarinoita esiin superpesisseurojen taustoilta sekä vahvistamme Superpesiksen katsojakokemuksia. Škoda on arvostettu brändi, joka vahvistaa myös Superpesis-brändin kehitystä. Lähdemme innolla uuteen kauteen”, Pesäpalloliiton myyntijohtaja Jonne Kemppainen kiittää.
Mukana kauden tapahtumissa monin tavoin
Pesäpalloliitossa arvostetaan sitä, että viime vuonna 125 vuotta täyttänyt ŠKODA on liiton yhteistyökumppani yhtenä maailman vanhimpana autonvalmistajana, jonka tunnusmerkkejä ovat innovatiivisuus, kekseliäisyys ja autoilijan tarpeisiin keskittyvä suunnittelu sekä huollon ŠKODA Service -palvelu. Vastaavaa ideointia ja tehokkaita käytännön ratkaisuja tarvitaan menestykseen myös pesäpallokentillä.
”Haluamme olla kokonaisvaltaisesti edistämässä pesäpallon matkaa kohti lajin 100-vuotisjuhlavuotta. Suosittujen naisten ja miesten pääsarjojen ohella olemme mukana lasten ja nuorten toiminnassa, jolla on pesäpallomaailmassa merkittävä rooli. Nostamme yhteistyöhön mukaan kokonaisvaltaisesti Škodan arvoketjun uusista autoista ŠKODA Service -merkkihuoltoon. Kuten pesäpallossa, niin autoilussakin menestyksen takana on korkeatasoinen huolto.”, Škodaa maahantuovan Helkama-Auto Oy:n brändijohtaja Jukka-Pekka Kevätsalo kertoo.
ŠKODA näkyy ja kuuluu tulevan pesäpallokauden aikana eri mediakanavilla, Superpesiksen otteluissa ja tapahtumissa. Kauden päätteeksi palkitaan yhteistyössä lyöjätilastojen voittajat eli kauden lyöjäkuningas ja lyöjäkuningatar. Luvassa on myös yhteistyötä lasten ja nuorten leireillä sekä paljon muuta. Yhteistyötä voi seurata esimerkiksi skodamagazine.fi-sivustolla.