ŠKODA AUTOSTA tuli Jääkiekon MM-kisojen yhteistyökumppani vuonna 1992, jolloin tapahtuma järjestettiin Prahassa ja Bratislavassa Tšekin ja Slovakian ollessa yhä osa Tšekkoslovakiaa. Vuotta myöhemmin Škodasta tuli jääkiekon MM-kisojen pääsponsori, mikä voimisti yrityksen sitoumusta entisestään: Škodan logo ilmestyi kentän keskiympyrään ja pelaajien pelipaitoihin. Ensimmäiset kisoissa esillä olleet automallit olivat ŠKODA FAVORIT ja FORMAN vuoden 1993 kisoissa Münchenissä. Siitä lähtien ŠKODA AUTO on hyödyntänyt kansainväliseen urheilutapahtumaan kohdistuvaa suurta kiinnostusta ja tapahtuman tarjoamaa laajaa tavoitettavuutta esitelläkseen uusia automallejaan kansainväliselle yleisölle.
Vuonna 1996 ŠKODA esitteli huippusuositun OCTAVIA-mallin uuden ajan ensimmäisen sukupolven Jääkiekon MM-kisoissa Wienissä. Vuonna 2008 yleisö sai ensimakua toisen sukupolven SUPERB-mallista Kanadan Quebecissä ja Halifaxissa järjestetyissä kisoissa. Automallin mainokset alkoivat pyöriä televisiossa samaan aikaan. Slovakiassa järjestetyissä 2019 Jääkiekon MM-kisoissa ŠKODA AUTO esitteli ensimmäiset sähköä voimalinjassaan hyödyntävät automallinsa SUPERB iV:n ja CITIGOe iV:n.
ENYAQ COUPÉ RS iV loistaa 2022 Jääkiekon MM-kisoissa
Vuonna 2017 ŠKODA pääsi Guinnessin ennätysten kirjaan urheilulajien maailmanmestaruuskisojen historian pisimpään jatkuneella pääsponsoroinnilla. Osana tätä sitoumusta ŠKODA AUTO toimittaa tänä vuonna jääkiekon MM-kisajärjestäjien käyttöön 45 autoa. Autokalustoon kuuluu viisitoista ENYAQ COUPÉ RS iV -mallia. Voimanlähteiden 220 kW:n yhteisteholla se on kaikkien aikojen tehokkain ŠKODA-sarjatuotantomalli. Lisäksi kaluston autoista 30 on ladattavia SUPERB iV -hybridimalleja ja KODIAQ-katumaastureita.
ŠKODA Design suunnitteli kisojen arvokkaimman pelaajan kristallipokaalin
Vuodesta 2018 alkaen ŠKODA AUTON muotoiluosasto on suunnitellut lasisen pokaalin, joka myönnetään kisojen arvokkaimmalle pelaajalle. Pokaalin muotoilu on saanut innoituksensa luistinterän jäähän piirtämistä jäljistä, minkä myötä jääkiekon dynaamisuus yhdistyy Škodan nykyiseen, tunnepitoiseen muotokieleen. Tämä vuosi ei ole poikkeus, sillä ainutlaatuinen pokaali luovutetaan jälleen kisojen arvokkaimmalle pelaajalle viimeisen kisapäivän palkintojenjakotilaisuudessa.
Sosiaalinen media, ŠKODA Storyboard ja IIHF-sovellus
ŠKODA tarjoaa jääkiekkofaneille erityissisältöjä virallisilla sosiaalisen median kanavillaan ja ŠKODA Storyboardissa. Tarjolla on muun muassa yhteenveto 30 vuoden kumppanuusajasta ŠKODA AUTON ja Jääkiekon MM-kisojen välillä. Lisäksi ŠKODA AUTO toimii jälleen 2022 Jääkiekon MM-kisojen virallisen IIHF-kisasovelluksen sponsorina. Sen avulla fanit pysyvät ajan tasalla pelien maalitilanteesta ja kaukalon tapahtumista. Sovellus on ladattavissa ilmaiseksi Google Play -sovelluskaupasta ja App Storesta.